Topic-icon Support & Resistance lijnen tekenen

More
9 years 4 months ago #11008 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Support & Resistance lijnen tekenen
Voorbeeld van hoe ik mijn support en resistance lijnen op de GBPUSD nu heb staan. Kijk ook naar de simpliciteit die het uitstraalt. Ik heb altijd het idee dat iedereen het zichzelf zo lastig maakt met 100 verschillende kleuren, lijnen en gekke toestanden in zijn beeld.

Price action day trading
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• TraderX
  • TraderX's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
9 years 4 months ago #11010 by TraderX
Replied by TraderX on topic Support & Resistance lijnen tekenen
Bedankt Maarten :)

• TraderX
  • TraderX's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
9 years 4 months ago #11011 by TraderX
Replied by TraderX on topic Support & Resistance lijnen tekenen
Deze positie long op eur usd ingenomen..
Lijkt dit een verstandige positie zo?

Attachments:

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Marco's FMP Trading
More
9 years 4 months ago #11014 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Support & Resistance lijnen tekenen
Als ik het goed zie, is je TP op 1.06215, EURUSD is op de top gesloten gisteren (op mijn platform) op 1.06227, dus als het goed is net aan met winst afgesloten..

Take Profit was dus goed gekozen.

Entry na korte retrace op de 1H? zo ja, prima! Zie plaatje, als je het op deze manier hebt uitgedacht, niks mis mee :-)

Stop heb ik niet aangegeven, maar ik neem aan ruim onder de low van de breakout candle

More
8 years 11 months ago #11274 by patjequo
Replied by patjequo on topic Support & Resistance lijnen tekenen
Mijn advies is dat Resistance en support slechts een hulpmiddel is maar dat je je nooit alleen mag leiden door dit hulpmiddel om long of short te gaan.
Gebruik STEEDS minimum een andere indicator erbij zoals EMA/SMA om short of long te gaan.
Nog beter is om ook nog eens de RSI er ook bij te nemen...
Ik ga nooit alleen short/long met enkel een support of resistance lijntje/zone

• Marcel-van-Vliet
  • Marcel-van-Vliet's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
More
8 years 10 months ago #11312 by Marcel-van-Vliet
Replied by Marcel-van-Vliet on topic Support & Resistance lijnen tekenen

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.048 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.