Topic-icon Inspiratie!

• Representative
  • Representative's Avatar Topic Author
  • Moderator
  • Moderator
More
13 years 4 months ago #3939 by Representative
Inspiratie! was created by Representative
Ik dacht, het kan in And now for something totally different... maar het is toch eigenlijk voor iedereen een hulpmiddel. Het volgende namelijk:

Ik dacht een thread te maken waar je in foto's oid (website misschien?) laat zien wat jou motivatie is om te traden, dit kan een object zijn, het kan een idee of gevoel zijn dat is uitgedrukt in een plaatje. Ik zal dus ook even beginnen:

Zoiets
search.knightfrank.com/exe110176
Of zoiets
search.knightfrank.com/exe090239

Als eerste doel. Een fijn afgelegen huis met een mooi stukje land, ergens in de UK :)

En dan nog een foto die (natuurlijk?) staat voor ontspanning. Ik wil geen geld zorgen zodat ik mijn leven rustig kan leven en doen wat ik wil, dat is wat deze foto voor mij weergeeft.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 4 months ago - 13 years 4 months ago #3941 by howsberrywoof
Replied by howsberrywoof on topic Re:Inspiratie!
Wat een leuk idee! ben best benieuwd naar wat de inspiraties zijn van de verschillende leden hier.

mijn inspiratie is :

leuke dingen doen met de kids. Hier waren we een dagje artis op kosten van Forex. Erg leuke dag gehad.

De inspiratie die mij het er meest toe zet om Forex onder de knie te krijgen is misschien toch wel de gedachte ooit zonder baan te hoeven en de eigen discipline op brengen om de inkomsten uit Forex te halen. Dit is mijnes inzien echt mogelijk. Zal het niet dit jaar zijn dan zal het volgend jaar zijn. Is dat hem niet dan het jaar erna. Geen haast mee, maar wel een mooie drijfveer.

PS. @Rep: welke kamer van de 7 slaapkamers wil je dan als tradingroom gaan inrichten of ga je een huiskamer opofferen? :) :laugh:

"A Pip is a Pip, of course, of course, and no one can talk to a Pip of course"
Attachments:

• Representative
  • Representative's Avatar Topic Author
  • Moderator
  • Moderator
More
13 years 4 months ago #3944 by Representative
Replied by Representative on topic Re:Inspiratie!
Kijk! Ook een mooie reden om succesvol te worden/zijn/blijven in trading :)

En ik denk dat het die recht boven de voordeur wordt, is een mooi uitzicht als het even tegen zit ;)

More
13 years 4 months ago #3947 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:Inspiratie!
Wat een leuk idee voor een topic!

Mijn inspiratie wisselt soms. Het gaat soms om het plezier in het spel, soms om het winnen, soms om de financiele onafhankelijkheid, vaak om het goede leven. Geld opent toch deuren die anders vaak gesloten blijven (of een stuk stroever openen).

Vandaar dat ik een plaatje heb dat voor mij het goede leven symboliseert....:)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
Attachments:

More
13 years 4 months ago - 13 years 4 months ago #3951 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Re:Inspiratie!
Drijfveer.. hoe kan het ook anders, is voor de meeste mensen toch wel het geld.
En zoals de reclame ons doet geloven, wat me met dat geld doen kan goed of kwaad zijn.

In eerste instantie omdat zoals Jelle het zegt, we leven in een maatschappij waar je niet zonder geld meer kan. En de rekenschap daar op is naturulijk erg prettig.

Ik zou minder willen of helemaal niet meer willen werken. meer tijd spenderen en leuke dingen doen met onze kinderen, beetje motor rijden, gewoon genieten.
Ik hoef geen mega huis, of ferrrari, maar gewoon zorgenvrij..

Maar ik wil ook met het geld iets goeds doen, dus een X bedrag per maand afstaan aan de kerk voor goede doelen om ander mensen in de samenleving te helpen.

More
13 years 4 months ago #3982 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:Inspiratie!
Ik hoef geen mega huis, of ferrrari, maar gewoon zorgenvrij..

Goed gezegd Jonkie; zorgenvrij, en daardoor een beetje extra tijd hebben voor je gezin en hier en daar een leuke gadget misschien. En het geven aan goede doelen was ik ook helemaal vergeten nog. Dat zou toch ook best cool zijn, dat je gewoon een beetje extra voor anderen kunt doen.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
12 years 9 months ago #5781 by Mustang
Replied by Mustang on topic Re:Inspiratie!
Ik ben het met jullie eens,

ik doe het in eerste instantie ook puur om het geld. Ik heb wel de wens om helemaal te stoppen met werken om zo meer vrije tijd over te houden voor leuke dingen.

ik noem bijvoorbeeld motorrijden, reizen. Ik heb een zwak voor onrecht,zou ook zeker zorgvuldig geselecteerde goede doelen steunen.

En als we eenmaal aan het dromen zijn... wil ik wel een mega huis met landgoed. Een grote schuur vol oude Harleys en Mustangs! Yea!!

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.266 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.