Topic-icon eToro en nieuwe service openbook

More
14 years 3 weeks ago #3546 by HandsomeSailor
Replied by HandsomeSailor on topic Re:eToro en nieuwe service openbook
Jelle schrijft:

@ HandsomeSailor

Wow, dat is geen slecht begin inderdaad! Handelen op een play money account is weliswaar niet hetzelfde als 'voor het echie' maar dat heeft vooral met de psychologische kant te maken.

Over hoeveel trades heb je de $1000 winst gemaakt?

Het is inderdaad anders dan met echt geld. Heb eens 400 euro kunnen verdienen door als een kip zonder kop goud te kopen, dus daarbij heb ik zeker geluk gehad. Dat zou ik nooit met echt geld doen.
Heb nu zelf al zo'n 25 trades gedaan die waardoor ik 500 heb verdiend.

Die andere 500 heb ik, eerlijk gezegd, te danken aan degene die ik copy, ik wou dit eens proberen om wat bij te leren.
Blijkt dat dit nog erg winstgevend kan zijn als je de juiste traders uitzoekt.

Hebben jullie goede/slechte ervaringen met copying?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jelle
  • Jelle's Avatar Topic Author
  • Administrator
  • Administrator
More
14 years 2 weeks ago #3556 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:eToro en nieuwe service openbook
Ik heb hier zelf eigenlijk geen ervaring mee. Het grote nadeel aan copying lijkt me dat je de redenen voor de beslissing om de positie in te nemen / te verlaten niet kent, of ze in ieder geval niet zelf hebt bedacht. Daardoor loop je het risico afhankelijk te blijven van anderen als het op handel aankomt.

Daar staat tegenover dat als je het goed gebruikt, je het je ook kan helpen om juist meer na te denken over waarom een trader / groep traders een bepaalde positie inneemt. Als je een goede trader volgt leert het je bovendien hoe je een positie op moet zetten, entry en exit strategie, dat soort zaken.

Misschien zou je hier een blogje over bij moeten houden; krijg je de zaken mogelijk wat meer in perspectief (een blog zorgt vanzelf voor een stuk evaluatie) en het nodigt bovendien uit tot meer feedback over deze vraag.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
13 years 11 months ago #4020 by airborn
Replied by airborn on topic Re:eToro en nieuwe service openbook
heb bij etoro een demo account, maar dat copieren van andere traders is niet min, het levert prima resultaat op.

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

More
13 years 6 months ago #5517 by kweitrade
Replied by kweitrade on topic Re:eToro en nieuwe service openbook
Goedenmorgen,

Ik ben net nieuw in dit wereldje en heb een etoro account gemaakt. Via deze site een snelkoppeling aangeklikt en alles ingevuld en ik krijg het hele programma in het engels. Nu moet er blijkbaar ook een nederlandse versie zijn maar de support van etoro (engels) replied mij netjes dat ze de dutch language niet supporten. Iemand wellicht een andere mening toegedaan?

• Jelle
  • Jelle's Avatar Topic Author
  • Administrator
  • Administrator
More
13 years 6 months ago #5519 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:eToro en nieuwe service openbook
He Kweitrade,

We hebben het er net al even over gehad in de shoutbox en ik ben zelf ook nog eens gaan browsen. Het lijkt er op dat eToro een beetje dubbel is in het al dan niet ondersteunen van Nederlands. Zo is er bijvoorbeeld support in verschillende talen, waaronder Grieks (ja, dat dan weer wel), maar - nog -niet in het Nederlands.

De site is dan wel weer in het Nederlands en die is gelukkig vrij uitgebreid. Zo kwam ik o.a. een handleiding over het trading platform tegen in het Nederlands.

Nederlandse uitleg trading platform eToro
bellen met eToro (niet in het nederlands)

Probleem is misschien deels ook gelegen in het feit dat de meeste Nederlandse het Engels aardig goed beheersen - in tegenstelling tot Italianen en Grieken.

P.S. en welkom op het forum natuurlijk! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.192 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.