Topic-icon Leverage

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trading met verstand
More
10 years 9 months ago - 10 years 9 months ago #9151 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Re:Leverage
@Crosstrader Geen zorgen. We sparren wat, maar breken niets.

Het is, zoals gezegd, een leerzaam draadje geworden, dus goede content voor Jelle, die heel veel handige functionaliteit aan zijn forum heeft toegevoegd. Waarvoor mijn complimenten en dank.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl
The following user(s) said Thank You: Jelle

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9156 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Re:Leverage

Of moet ik mij persoonlijk dit aantrekken een domme trut die volgens jou niet weet waar ze mee bezig is?

Als je zonder SL aan het handelen bent, heb je inderdaad geen idee waar je mee bezig bent. Voor dat je een positie opent een plek uitkiezen waar je er met verlies uitwil kan je rationeel doen. Terwijl een trade openstaat ga je beslissingen nemen op basis van je emotie.

Hedgen kan wel degelijk een alternatief voor een SL zijn Maartensterk hangt helemaal van je strategie af.

More
10 years 8 months ago - 10 years 8 months ago #9252 by Loen
Replied by Loen on topic Re:Leverage
Ik lees elders op het internet:

"Real ECN/STP brokers that are connected to real liquidity providers cannot offer a leverage higher than 100:1, because the liquidity providers do not support a leverage higher than this. If a real ECN/STP broker offers a higher leverage, and the client’s position goes to loss, then it is the broker who has to pay the extra loss. So a real ECN/STP broker never supports a leverage higher than 100:1."

Klopt dit, want ik zie veel "ECN" brokers die een hogere leverage bieden. Zijn dit geen echte ECN brokers...?

• SemperAugustus
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trading met verstand
More
10 years 8 months ago #9254 by SemperAugustus
Heb je een bron van dat artikel? URL of zo?

More
10 years 8 months ago #9256 by Loen
Replied by Loen on topic Re:Leverage

Heb je een bron van dat artikel? URL of zo?

Excuses, dat had ik even erbij moeten zetten.

www.fxkeys.com/the-leverage-true-ecnstp-brokers-can-offer/

• SemperAugustus
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trading met verstand
More
10 years 8 months ago #9257 by SemperAugustus
fxkeys is niet echt een betrouwbare bron. zit nogal wat onzin in dat stukje.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.041 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.