Topic-icon Beginnersvraag: minimale SL en tijdzone MT4

More
12 years 1 month ago #7530 by Generaal
Replied by Generaal on topic Re:Beginnersvraag: minimale SL en tijdzone MT4
Beste,
Als je op de website even snuit, of live chat, denk ik wel dat er voldoende te vinden is. Maar zoals je al schreef, het kan gemakkelijk via 'n website geschreven worden, of de realiteit er ook zo is, weet ik niet.
Ik heb wel gelezen dat deze broker voldoet aan verschillende financiële organen.
Verder weet ik niet of 'n ECN broker, een strengere binding heeft in het opvolgen van de regels, wat zekerheden betreft, maar ik lees wel in reviews, dat er binnen de 24h, uitbetalingen zijn gedaan, naar Engeland bv.

MVG,
Generaal

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 month ago #7531 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Re:Beginnersvraag: minimale SL en tijdzone MT4
Het lijkt me toch wel verstandig om te weten in welk land ze zijn gevestigd, in welke stad en staat en welke bank er garant staat dat je centen daar komen waar ze horen te zijn.
Je hebt het telkens over Nieuw Zeeland. Lijkt me sterk. Landen nummer is van Australië.

Komt een beetje naïef over. Wees voorzichtig. Spread is niet het enige wat telt.
Het zou niet mijn broker zijn. Even telefonisch contact is er niet bij. Het is nu heel erg nacht daar. Problemen oplossen is er dan niet bij.

More
12 years 1 month ago #7532 by Generaal
Idd, maar als nachtmens, raak ik er wel mee weg, heb intussen wel even verder gespit:

Global Prime Pty Limited
ABN 74 146 086 017
Australian Financial Services No. 385 620
Level 10, 2 Bligh Street,
Sydney NSW 2000
Phone number +61 2 8277 6600

Verder kan je op hun site wel al de documenten vinden.
Tuurlijk zijn spreads maar 'n onderdeel van de hele vertrouwensketen.

MVG,
Generaal

Attachment Global_Prime_Financial_Services_Guide.pdf not found

Attachments:

More
12 years 1 month ago #7533 by crosstrader
En dan nog blijft de vraag open. Welke bank beheert jouw geld. Je keiharde Dollars of Euro's
Wie staat er garant dat je je geld terug krijgt als de zaak op de fles gaat. Het geld staat toch niet bij de broker?????

More
12 years 1 month ago #7534 by Generaal
Idd,
Hier moet ik het antwoord voorlopig nog schuldig voor blijven, maar ik zal eens vissen, via live chat met hem.
Niet dat ik gehaast ben om 'n live account te openen, maar je hebt volkomen gelijk, zekerheden moeten er wel zijn, als het over harde munten gaat.

MVG,
Generaal

More
12 years 1 month ago #7535 by crosstrader
Generaal schrijft:

Idd,
Hier moet ik het antwoord voorlopig nog schuldig voor blijven, maar ik zal eens vissen, via live chat met hem.
Niet dat ik gehaast ben om 'n live account te openen, maar je hebt volkomen gelijk, zekerheden moeten er wel zijn, als het over harde munten gaat.

MVG,
Generaal

Dat wordt nachtwerk :cheer: :cheer:

More
12 years 1 month ago #7536 by Generaal
Hahah, voor mij of voor hem?

Ik zit nog even te worstelen met m'n grid instelling in MT4.
Zou het graag wat overzichtelijker krijgen, nu hangt in de W1 time frame alles op elkaar..ondanks het inzoomen en uitscrollen..

More
12 years 1 month ago #7537 by crosstrader
Generaal schrijft:

Hahah, voor mij of voor hem?

Ik zit nog even te worstelen met m'n grid instelling in MT4.
Zou het graag wat overzichtelijker krijgen, nu hangt in de W1 time frame alles op elkaar..ondanks het inzoomen en uitscrollen..

Heb geen MT4 meer. Meen me te herinneren dat je met een rechter muisklik in de grafiek raster e.d. kunt wijzigen. Even zoeken. Het is niet mijn ding, maar dat doet niet ter zake

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trading met verstand
More
12 years 1 month ago #7539 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Re:Beginnersvraag: minimale SL en tijdzone MT4
Veel micro-accounts werken niet met Pips maar met Points en daarbij moet je alles * 10 doen. Een minimale SL van 80 is dus eigenlijk een minimale SL van 8 pips en dat is alleszins redelijk.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
12 years 1 month ago #7541 by Generaal
Dank voor de toelichting, 'n beginner verliest al snel het noorden in sommige begrippen, pips, punten enz..

• SemperAugustus
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trading met verstand
More
12 years 1 month ago #7544 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Re:Beginnersvraag: minimale SL en tijdzone MT4
Voor al die moeilijke rekensommetjes met Pips, Points e.d. heb ik een handig blogje gemaakt. Vind je hier .

More
12 years 1 month ago #7545 by Generaal
Alvast bedankt,
ga het verwerken in 'n excel bestandje.
Verder even naar je favo broker gesurft..
Het enige wat me zou tegensteken is de 40% stop/loss, t/p..

MVG,
Generaal

More
12 years 1 month ago #7547 by Generaal
In bijlage 'n probleem in MT4, waar ik momenteel nog mee worstel.
Ik zou de indicator, ronde nrs willen gebruiken, maar vind niet 'n oplossing om het overzichtelijk te houden, dus in feite zou ik de standaard nrs die in 'n grid gebruikt worden, moeten zien uit te schakelen. Als je naar 'n langer timeframe gaat, wordt het echt 'n klooien.
Iemand 'n oplossing?

MVG,
Generaal
Attachments:

• SemperAugustus
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Trading met verstand
More
12 years 1 month ago #7548 by SemperAugustus
Ik ben programmeur en wil altijd wel een handje helpen. Mail me de MT4-scripts even en dan kijk ik er naar. Alles kan, dus dit moet ook kunnen.

More
12 years 1 month ago #7553 by Generaal
Beste,
Het enige wat ik heb toegevoegd aan MT4 is 'n indicator die dit zou moeten fixen.
Ik heb geen scripts toegevoegd gehad.
Maar in bijlage even de bestanden die er staan.

Attachment PeriodConverter.mq4 not found

Attachments:

More
12 years 1 month ago #7557 by Generaal
Het probleem zit hem in het volgende, de waarden worden als volgt geplaatst in de grafieken:
0.91542 en wat ik zie in het gebruik van ronde nrs: 0.950, 0.950, 1.000 enz.. Heb al geprobeerd om de instellingen van de indicator op 500 in te stellen i.p.v. 50, maar blijkbaar neemt hij deze waarde niet, ik zie gewoon geen enkele verandering als ik de indicator gebruik.

MVG,
Generaal

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.058 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.