Topic-icon beginnersvragen

More
13 years 6 months ago #6342 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:beginnersvragen
He MAS,

Geen dank, daar is het forum nu juist voor bedoeld! Hopelijk kun jij over een paar maanden nieuwe leden alweer een stapje op weg helpen. :)

Er is een apart MT4 topic op het forum voor al je vragen over dit meest gebruikte handelsplatform. Zelf doe ik er de laatste tijd minder mee (vanaf een Mac is handelen via MT4 lastiger, omdat er geen Mac versie is) en maak ik meer gebruik van webtraders, o.a. die op Markets.com. Probeer gewoon een paar brokers uit en kijk welke interface het beste bij je past.

Demo traden is heel anders dan het handelen met echt geld, maar het is wel een goede manier om nieuwe brokers en strategieen uit te testen. Als demo trader kun je natuurlijk ook gewoon schaamteloos gekopieerde trading strategieen uitproberen, om uit te vinden wat wel en niet bij je past. Zolang je er maar rekening mee houdt dat het heel anders is dan om echt geld handelen. Ik zou ook weer niet te lang wachten met een live trading account, omdat je anders het gevaar loopt je vooral te ontwikkelen als demo trader.

Wat betreft de boeken raad ik je Forex Voor Ambitieuze Beginners aan als je snel meer inzicht wilt krijgen in de forex en Trading in the Zone om meteen vanaf het begin een bepaalde mindset te kweken als trader (vond het zelf een erg goed boek iig). Als je die twee uithebt praten we verder! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.028 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.